Job 12 van 30


Report this listing

Solliciteren



Assistent manager


Functie

Voor een supermarkt in Kraainem zijn we op zoek naar een voltijds assistent manager voor 36 uren per week. Je krijgt onmiddellijk een vast contract van 6 maanden! Daarna de mogelijkheiden van een onbepaalde tijd. Je werkt van maandag tot en met zaterdag in een variabel uurrooster met uren tussen 7u en 20u. Naast een aantrekkelijk salaris krijg je ook extralegale voordelen zoals maaltijdcheques.

Wat zijn jouw taken als assistent manager?

- je bent de rechterhand van de storemanager

- je motiveert je collega's, geeft hen feedback en assisteert hen waar nodig

- dagelijks sta je mee in voor de werkverdeling van de verkoopassistenten

- je plaatst bestellingen en volgt deze op

- je kijkt erop toe dat de winkel er steeds proper en ordelijk bijligt en dat de rekken steeds keurig zijn aangevuld

- je leidt nieuwe collega's op en zorgt ervoor dat ze zich snel thuis voelen in het team

Bedrijfsprofiel:

Ben jij iemand met ervaring in leiding geven, ben jij cijfermatig sterk en kan je goed prioriteiten stellen? Dan is deze job als voltijds assistent manager in Wemmel zeker iets voor jou! Druk dan nu op de geel knope "soliciteer" of stuur je CV naar horecaretail.bahv.mt@tempo-team.be met de referentie in je mailtje (DUO-TT ...). Als je heb vragen, bel ons op 02/250.32.33.

Jouw profiel

Jouw profiel als assistent manager:

- je hebt reeds ervaring in een leidinggevende functie of als assistent manager

- je vindt het een uitdaging om je collega's dagelijks te motiveren en aan te sturen

- je beschikt over leidinggevende capaciteiten en je kan dit ook aantonen

- je bent een organisatietalent en kan goed prioriteiten stellen

- je bent klantgericht en enthousiast

- je vindt het fijn om in een flexibel uurrooster te werken

- je hebt een diploma secundair onderwijs

- je vindt het geen probleem om op zaterdag te werken en zo een vrije weekdag te hebben

- naast een aantrekkelijk salaris, ontvang je als assistent manager nog andere extralegale voordelen zoals maaltijdcheques - onmiddellijk vast contract van onbepaalde duur van 36u - je geniet eveneens van 6 extra verlofdagen. - interessante opleidingen en heel wat doorgroeimogelijkheden - veel ruimte voor initiatief en eigen inbreng - je krijgt je planning steeds 3 weken op voorhand

  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Domein: Voeding
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen

Aanbod

- naast een aantrekkelijk salaris, ontvang je als assistent manager nog andere extralegale voordelen zoals maaltijdcheques

- onmiddellijk vast contract van onbepaalde duur van 36u

- je geniet eveneens van 6 extra verlofdagen.

- interessante opleidingen en heel wat doorgroeimogelijkheden

- veel ruimte voor initiatief en eigen inbreng

- je krijgt je planning steeds 3 weken op voorhand

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht